Friday, March 25, 2011

DIBALIK TABIR RANCANGAN 'SAYANG SARAWAK' TV3




 Rancangan baru yang diterbitkan oleh TV3 iaitu ' Sayang Sarawak '. Selepas sembahyang jumaat saya dan kawan sepejabat singgah minum sambil menjamu rojak buah...Tanpa disedari ada sesi temu bual diantara pembaca TV3. Fei namanya.seorang gadis Tionghua cantik dan manis..kami pun terlibat saya pun terlibat dalam sesi ini.harap-harap ada keluar nati dekat rancangan tersebut..Fei hanya sering dilihat dalam kaca televisyen tapi tadi saya bergambar dan ditemua bual oleh Fei secara langsung..Gelabah..gementar semua ada semasa di tanya beberapa soalan....






nantikan saya di TV 3 dalam rancang SAYANG SARAWAK..

2 comments:

  1. saya pun tengah tunggu jugak la bro...tunggu muka sendiri kuar tv3...alahai, syg s'wak!

    ReplyDelete
  2. sayang sarawak sungai nya sempit,tengok jangan tak tengok

    ReplyDelete

tajuk post

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...