Thursday, June 23, 2011

TRAGEDI



Patutlah...Jem teruk..ada pihak yang sedang membaiki jalan....


Yang ni kenape pulak..takut dengan aku ke..sampai masuk lobang tepi jalan mcm ni heheheh...lesen ni kene cek takut lesen terbang..lucu-lucu..nak tengok siape pemandunye..



 ..Yang tak best nye batu tar itu mudah melekat dekat badan kereta..susah nak dibersihkan


Terima kasih kepada pihak yang berwajib kerana membaiki jalan kami ini yang sudah uzur...


Apapun selamat sampai ke rumah walaupun lambat Alhammdulillah. . . .  .

3 comments:

  1. jalan darat kuching to asajaya.jlan tok dah terok juak bah..

    ReplyDelete
  2. bro..klu tar baru memang melekat kat body kereta..bro pakai "tar remover" sray jer dekat body yg kena tar tu pastu lap ngan kain...InsyaALLAH hilang..

    ReplyDelete

tajuk post

Nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...